מחשבון תמ"א 38 – כלי אקסל

  • בית
  • >>
  • מחשבון תמ"א 38 – כלי אקסל

לנוחיותכם יצרנו מחשבון תמ"א 38/1 ומחשבון תמ"א 38/2, המבוסס על כלי אקסל נוח ופשוט לשימוש. המחשבון מכיל את עיקר הנתונים הרלוונטיים על מנת לבחון כדאיות פרויקט ראשונית.

המחשבון מיועד ליזמים, לעורכי דין, למשקיעים ולדיירים כאחד, וביכולתו להוות אבן דרך לבחינת רווחיות מקדמית של פרויקט תמא 38, ולכל העוסקים בדבר.

כברירת מחדל הכנסנו אומדנים לכלל הפרמטרים. הנתונים משתנים מפרויקט לפרויקט לכן ישנה חשיבות להכנסת נתונים מהימנים ככל שניתן. במידה ואינכם יודעים לאמוד פרמטר מסוים תוכלו להסתפק בברירת המחדל, לחלופין, כאשר סעיף מסוים אינו רלוונטי תוכלו להזין סכום 0.

%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%9f-%d7%aa%d7%9e%d7%90-38-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%9b%d7%93%d7%90%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%9e%d7%90-38

לנוחיותכם יצרנו סרטון הסבר אודות הפעלת המחשבון

מחשבון תמ"א 38/1 מחולק לארבע תתי טבלאות

  • בסיס נתונים – כל הערכים להזנה, הן המצב הקיים והן המצב התכנוני. בסוף הטבלה ישנו כפתור איפוס נתונים.
  • אומדני עלויות – פירוט כלל עלויות הפרויקט לא כולל מע"מ – הנתונים מחולקים לבניה ישירה, שיפוץ, כלליות ומימון. בסוף הטבלה יש ללחוץ על "חשב".
  • אומדן הכנסות – יש לפרט את מחירי המכירה הצפויים לפי סוג דירה, בנוסף תוכלו להוסיף הכנסות אחרות. גם כאן יש ללחוץ על כפתור "חשב".
  • סיכומים – לאחר מעבר על כלל הנתונים יש ללחוץ על "חשב" ולקבל פלט של מדדי רווחיות הפרויקט.

מחשבון תמ"א של אפיקים 38 הינו כלי חינמי בשבילכם ולמענכם


אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ בכל דרך שהי. כל שימוש מלבד שימוש אישי, יעשה באישור בכתב ע"י אפיקים 38 וכפוף לתקנון האתר.

אין באמור כדי להוות חוות דעת או ייעוץ. האמור לעיל מכיל מידע כללי בלבד וניתן כשירות לאזרח. אין האמור מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית, שכן, יש לבחון כל מקרה לגופו.

שתף/י את המאמר
Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

מאמרים נוספים

רישוי זמין וחתימה על גרמושקה לבקשה להיתר

לא עוד חתימה על גרמושקה

כחלק מהליך התייעלות מנהל התכנון והנגשת הליכי הרישוי באופן מקוון מעתה אין צורך בחתימת בעלי הקרקע על גבי הגרמושקה (תכנית מפורטת להגשה להיתר). להורדת טופס מקוון לאישור התכניות.

צור איתנו קשר

משרד

משרד מגדל טויוטה, קומה 23

יגאל אלון 85 תל אביב

כתבו לנו ונהיה בקשר בהקדם האפשרי

נגן וידאו